Kolštejnský okruh 2011 Branná

Kolštejnský okruh 2011 Branná

14.9.2011

Dellorto

14. Kolštejnský okruh – o cenu Václava Paruse. Ve dnech 10.- 11. 9. 2011 se konal v Branné letošní čtvrtý závod JPHZM. A jezdci z řad členů CRC byli u toho. Byl jsem to já (Petr Brábník ) v kategorii „V“ st.č. 169 a Petr Kolář v kategorii „X“ st. 34.

Pro mě byla účast na tomto závodě velmi osobní a emotivní, protože to, že jsem se tohoto krásného závodu loni zúčastnil jako divák mě naplnilo takovou euforií, že jsem se rozhodl ho další rok jet jako účastník. A to se právě stalo letos. Vzhledem k velkému počtu přihlášených účastníků to bylo dokonce ve velmi náročné namíchané jízdě tříd V2 + W2 + X.

Takže jak to letos proběhlo. V pátek okolo 16-té hodiny jsem dorazil na místo a na tajné doporučení se mi podařilo nalézt zcela strategické místo pro založení základny CRC, kterou jsem zde zaparkováním a postavením stanu za pomoci domorodého obyvatelstva začal budovat. Když jsem zvítězil nad záludnostmi nůžkového stanu 4,5 x 3m a rozdýchal to u kávy, vyrazil jsem s moto na technickou přejímku. Sem za mnou dorazili členové fan clubu a technického zabezpečení Jarda (Horác) a Radek (Klasik). Ten poněkud budil pozornost svou dřevěnou trenérskou stoličkou, upevněnou „na ježka“ na svém Triumphu.
Přejímkou jsme samozřejmě po zkušenostech z Nepomuku prošli bez problémů. Na základně nás již očekával Zbyněk a Hollas. Posléze jsme se dali společně do občerstvovávacích úkonů, v kterých jsme za pomoci přídavného vytápění pomocí směsi alkoholických nápojů pokračovali přes  půlnoc.

Sobotní ráno bylo zatažené, ale teplé a příjemné. Tady až na Horáce, kterému páteční cvičná směs udělala vyloženě „nedobře“ a tudíž odcházela z jeho těla všemi možnými otvory. Jeho stav byl tak kritický, že nás musel v poledne opustit za účelem domácí léčby. Já během Jardova balení a návštěv toalet vyrazil na první trénink. Trať pro mě byla zcela neznámá, ale popasoval jsem se s ní statečně a celkem jsme si padli do řidítek. Jen na několika místech se mi nedařilo trefit správnou stopu. Jak ta místa jezdí ostatní jsme vyrazili s „trenérem“ Klasikem omrknout na odpolední tréninky. Horší to měl Petr (Vasps) kterému jeho Suzuki zlobila na plné pecky. Tak si odjel povinných pět kol a dal se do rozborky – sborky. Mezitím naše řady zřídly o Horáce a rozšířily o Mopaka a Guz(z)iho na jeho nové T5. Odpolední tréninky jsme jeli až okolo 17té hodiny. Motorka šla skvěle a tak jsem během pár kol zjistil jak na to a začal mazec. Honil jsem se s jezdci ze silnějších skupin (W+X) a nedal kůži lacino. Z toho bylo i krásné startovní místo. První v třetí lajně!!

Byl jsem unavenej, ale nadšenej! Horší to měl Peťan (Vasps) protože jeho Sůza rozum nedostala a čekaly ho další podvečerní montáže. Můj stroj (Yamaha XS 400) zůstal ve stavu A1 a tak jsme se mohli věnovat obžerství  při grilování výýýborně naloženého masíčka pánů Mopaka a Hollase a popíjení pivíčka z nedalekého stánku. Nálada byla skvělá a optimistická a tak jsme se vydali i do společenského dění na náměstí, kde to jako každý rok žilo „hudbou“ (úvozovky úmyslně), tancem a medovinou. Ta nám vyhovovala nejvíc. Protože nás však čekala náročná neděle velmi odpovědně jsme před půlnocí dorazili zpět na základnu a brzo zalehli.

Po chladné noci (hlavně pro Hollase a jeho průhledný spacák) nás vzbudilo nááádherné počasí. Po vydatné snídani a Hollasově rozmrazení už jsme se věnovali závodnímu dění na trati. Celý den bylo na co koukat a vzhledem k počasí účast diváků veliká. Úžasnou podívanou připravily hlavně sidecary, jejichž posádky na úzké trati předváděli neskutečné souboje! Můj závod se jel jako předposlední v půl čtvrté a vzhledem k havárii v závodě předchozím byl ještě posunut. Pařil jsem se proto připravený v kombinéze a byl stále nervóznější. Až do startu. Pak to mávli a já vyrazil. Vzpomněl jsem na to, jak jsem to najel v tréninku jsem se dal na stíhací jízdu. Byl to mazec a dařilo se mi předjíždět jezdce skupiny „W“. A i přes to že jsem si málem přivodil v zápalu boje svůj první „kreš“, který skončil vyjetím z trati, jsem podle nepotvrzených zpráv, dojel na celkovém šestém místě (na rychlost), což by mělo být ze skupiny V2 jako první. Jak jsem dopadl v jízdě pravidelnosti bohužel stále ještě nevím, protože celkové výsledky nebyly dosud zveřejněny. Ale v podstatě to pro mě není moc důležité. Peťanova Sůza prý rozum nedostala a tak závod dokončil točíc ji neustále „v omezovači“ kde to jakš takš jelo.

Za sebe bych to shrnul takto - skvělé počasí, skvělá atmosféra, skvělá parta a báječně jsem si zazávodil. Co víc si přát. Děkuji tímto všem kdo se zúčastnili a všem co mi drželi pěsti a fandili.

Po uzávěrce: Takže výsledky jsou - Petr (X34 - Vasps) z osmi bodovaných v pravidelnosti 5. a na rychlost také 5. a já (V169 - Dellorto) z dvaceti bodovaných v pravidelnosti 9. a na rychlost 7.

Komentáře

V diskuzi ještě není žádný komentář - buďte první!

Otevřít diskuzi

Související články

Shrnutí sezóny JPHZM 2011

Shrnutí sezóny JPHZM 2011

Závody klasiků

25.11.2011

Dellorto

0

Byl jsem požádán, jako aktivní účastník seriálu těchto závodů, abych shrnul letošní sezónu ! Nevím, zda zrovna já jsem ten pravý, ale pokusím se o to. Bude to však rekapitulace čistě mým osobním pohledem.

Více

XXX. Nepomucký trojúhelník 30.7.-31.7.2011

XXX. Nepomucký trojúhelník 30.7.-31.7.2011

Závody klasiků

10.8.2011

Redakce CRC

0

První závod našeho člena Petra "Dellorta" Brábníka ve třídě V (Clubsport do 500ccm a r.v.1978).

Více

Bleskovky

All Ride Moto Show IV

17.10.2019

All Ride Moto Show IVČTVRTÉ SETKÁNÍ CUSTOMANIAKŮ, KDE BUDOU ZASE PADAT BRADY A VALIT SE BULVY.Výstava unikátních motocyklových přestaveb letos otevře brány na nové adrese v industriálním prostoru Art...

Více

DGR 2018 - Prague, Czech Republic

14.8.2018

DGR 2018 - Prague, Czech RepublicJe nám velkou ctí vás pozvat na letošní Gentleman’s Ride 2018 v Praze! Takže se nezapomeňte slušně voháknout, vyleštit mašiny a vyrazit s ostatními gentlemany do pražských ulic dne...

Více

Motoemotion Festival 2018

7.5.2018

Motoemotion Festival 2018Emoce – Umění – Kreativita – Přátelství – Harmonie.Pět slov vyjadřujících náš cíl, naše přání, naši vizi, festival Motoemotion.

Více

Provoz Továrny zahájí výstava All Ride Moto Show

20.10.2016

Provoz Továrny zahájí výstava All Ride Moto ShowStěžejním slovem All Ride Moto Show je CUSTOM. Custom je motorka, ale nepředstavujte si motorku, jakou běžně vídáte na ulici nebo veletrhu. Je to motorka, do které její majitel či...

Více

Gentleman's Ride Prague (DGR) 2016

31.8.2016

Gentleman's Ride Prague (DGR) 2016Je nám velkou ctí vás pozvat na letošní Gentleman’s Ride 2016 v Praze! Takže se nezapomeňte slušně voháknout, vyleštit mašiny a vyrazit s ostatními gentlemany do pražských ulic 25....

Více

Starší bleskovky

Kalendář akcí

Po

Út

St

Čt

So

Ne

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

Nebyly nalezeny žádné nadcházející události

Přidat novou akci

SKUTRPORTAL - vše o skútrech. Společnost Montplast se specializuje na výrobu a montáž zastřešení bazénů. Zastřešení bazénů se vyrábí ze systémových hliníkových profilů, opatřených povrchovou úpravou.