Moto Guzzi V65 café racer

Moto Guzzi V65 café racer

19.9.2011

Jirka

V roce 2008 jsem po nucené dvouleté pauze dospěl k názoru, že bez motocyklu to prostě dál nejde. A protože doma prošel už jen „veterán na kochání“ - bylo rozhodnuto.

Kousek od Valmezu byla na prodej stříbrná Moto Guzzi V 65 ročník 1986 v turistické úpravě tzn. kapota, kufry, padací rámy atd. v celkem slušném stavu za rozumný peníz. Takže do týdne byla doma a já se rozhodoval co dál. No a protože rozhodně nejsem mototurista a měl vždycky blízko k závodům motocyklů, začalo v rámci odlehčování postupné odmontovávání všeho nepotřebného. Shodou okolností bylo někdy v té době na motorkářích  založeno vlákno kult café racer a bylo rozhodnuto. Bude to pro začátek takové lehké café, nic moc radikálního – aby se s tím dalo normálně a bez problémů jezdit. Takže v roce 2008 přišly na řadu první drobné vzhledové úpravy. Bylo přečalouněno a přešito sedlo, vyměněny řídítka, přední světlo, zrcátka, zadní lampa + nové blinkry (oboje v provedení LED), zkrácený zadní blatník, uchycení budíků a trošku vyčištěný prostor pod sedlem. Protože jsem nechtěl mít problémy na STK, skoro všechny nové díly mají homologaci a většinou pocházejí od Louise.

Po první sezóně přišlo kompletní rozebrání  motocyklu. Co šlo se opískovalo a nově nalakovalo. Byly provedeny drobné úpravy na motoru, rámu,  zrepasován kardan, převodovka, nová spojka. Všechna ložiska a gufera nová. Provedena kompletní repase brzd včetně pancéřových hadic a zrušení duálního brzdového systému Guzzi, repase předních a zadních tlumičů a předělána celá elektroinstalace. Vše završil nový lak od Stevana - kola, přední blatník (Moto Forza) a nádrž s logem café racer. Byly obuty nové gumy Continental. Letos na jaře nainstalováno bezkontaktní zapalovaní Ignitech.

Takto upravený motocykl prošel letos na legální STK bez nejmenších problémů. V plánu je ještě několik drobných úprav, ale vzhled motocyklu by se už zásadně měnit neměl. Celkově se motocykl dost odlehčil a to jak vizuálně tak i hmotnostně, začal i solidně brzdit a i pouhými 50 PS je na něm docela slušné svezení. Zvuková kulisa díky výfukům Lafranconi a absenci vzduchových filtrů takřka dokonalá.

Základní technické údaje:

Motor: čtyřdobý vzduchem chlazený dvouválec "V" 90 stupňů
           vrtání: 80 mm
           zdvih: 65 mm
           obsah: 643,4 ccm
           kompresní poměr: 10:1
           max. výkon:  52 k při 7.050 ot.
           max. kroutící moment: 56 NM při 4.000 ot.
Karburátory: Dell Orto PHBH 30
Spojka: suchá jednokotoučová
Převodovka: 5 stupňová v samostatné skříni
Podvozek: dvojitý trubkový ocelový rám
Primární převod: ozubenými koly
Sekundární převod: kardan
Pneu přední: 100/90 H 18
Pneu zadní:  110/90 H 18
Brzdy: vpředu dvoukotoučová
           vzadu jednokotoučová
Pancéřové hadice
Zapalování: programovatelné bezkontaktní Ignitech

Komentáře

V diskuzi ještě není žádný komentář - buďte první!

Otevřít diskuzi

Související články

Kawasaki GT550 Café Racer

Kawasaki GT550 Café Racer

Stavby a přestavby

6.10.2016

Redakce CRC

0

Je krásný jarní den. Jedu po dálnici směr Brno, podívat se na jednu motorku, a najednou zazvoní telefon.V telefonu se ozve muž a povídá: „Viděl jsem na internetu vaši přestavbu a chtěl bych, abyste mi také postavili motorku.“ Řekli jsme si, že si zavoláme později a dohodneme...

Více

Honda CX500 Parallel Garage

Honda CX500 Parallel Garage

Stavby a přestavby

26.5.2016

René Müller

3

Nikdy se mi nelíbily motorky, které jezdí po silnicích. Nic mi neříkaly, nijak mě nepřitahovaly a už vůbec bych žádnou z nich nechtěl vlastnit. Až do jednoho dne. Díval jsem se na video, ve kterém se mihla stará Honda CB550. Nebyla moc přestavěná, ale stačilo to natolik abych v okamžiku začal...

Více

Triumph Bonneville 900

Triumph Bonneville 900

Stavby a přestavby

19.2.2015

Brzda37

1

Triumph Bonneville 900 - stavba od DS Sport Martin Kopal.

Více

Kafíčko pro každého: Royal Enfield Continental GT

Kafíčko pro každého: Royal Enfield Continental GT

Stavby a přestavby

15.12.2014

Redakce CRC

0

Podobných projektů je v našich končinách jako šafránu. Vzít už tak celkem přitažlivou sériovku, vymazlit ji a stejnou možnost dát komukoliv, kdo bude podobnou úpravu chtít – počin, který si žádá pozornost…

Více

Norton oznámil nový model Dominator SS

Norton oznámil nový model Dominator SS

Stavby a přestavby

12.12.2014

Redakce CRC

0

Někteří z vás možná zaregistrovali projekt Domiracer, který britská značka vyvinula zhruba rok a půl zpátky. Jednalo se o traťovou motorku s nádechem café raceru, která byla víc než co jiného hlavně prezentací toho, že je Norton stále při síle.

Více

Bleskovky

Provoz Továrny zahájí výstava All Ride Moto Show

20.10.2016

Provoz Továrny zahájí výstava All Ride Moto ShowStěžejním slovem All Ride Moto Show je CUSTOM. Custom je motorka, ale nepředstavujte si motorku, jakou běžně vídáte na ulici nebo veletrhu. Je to motorka, do které její majitel či...

Více

Gentleman's Ride Prague (DGR) 2016

31.8.2016

Gentleman's Ride Prague (DGR) 2016Je nám velkou ctí vás pozvat na letošní Gentleman’s Ride 2016 v Praze! Takže se nezapomeňte slušně voháknout, vyleštit mašiny a vyrazit s ostatními gentlemany do pražských ulic 25....

Více

Bohemian Ton Up Ride 2016

27.4.2016

Bohemian Ton Up Ride 2016BTUR II. (3. – 4. 9. 2016)Letos nepojedeme jih a jihozápad v okolí Prahy, ale trošku dál a na sever – Kokořínsko, Máchův Kraj, Českolipsko… Posouváme termín o týden dopředu, na...

Více

Motoemotion Fest 2016

24.4.2016

Motoemotion Fest 2016Emoce * Kreativita * Umění * Harmonie * PřátelstvíPět slov, která vystihují Motoemotion. Jejich podstatu si přejeme potkat a zároveň ji nabídnout všem, kteří přijedou první červnový...

Více

Bohemian Ton-Up Ride 2015

22.7.2015

Bohemian Ton-Up Ride 2015Pozvánka od kolegů z Prahy...

Více

Starší bleskovky

Kalendář akcí

Po

Út

St

Čt

So

Ne

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Nebyly nalezeny žádné nadcházející události

Přidat novou akci